curres

Alla inlägg under maj 2012

Av Cornelia - 30 maj 2012 22:04

Tja Tja ;)
Jaa nu skanske ni undrar varför jag, i förra inlägget kallade mig själv för "Nelia"

Det är för att när jag var liten, innan jag kunde prata riktigt rent så sa jag det till mig själv :)

Till exempel :

Mamma: Vad heter du?

Jag: ......Nelia!


Jag kunde nt säga CORnelia...:)
Såå jag tänkte lite på det nu såå jag kallade mig för det i det inlägget ;)

Jaah nu vet ni deet....



Love yaah // Nelia ;) 

Av Cornelia - 30 maj 2012 21:32

Hallojsan!<3

Srry att jag nt har bloggat på länge men aah jag gör ju det nu iaf ;)

Nu är snart skolan slut för mig :)

Nästa vecka har vi skolavslutning :)

Btw så ska jag sjunga solo på skolavslutningen!! Det kommer bli kul!! Fast nervöst! ;)


Denna veckan är min pappa bortrest till på lördag så jag är hos mamma heeeela veckan :)

Men hon har ett sånt jobb att hon ibland måste börja jobba vid 06.00 och gå upp vid typ 05.30 då så då får jag sova över hos ngn kompis :D Natten till idag sov jag hos min kompis Apphi<3

Natten till fredag ska jag sova hos min andra kompis Johanna<3(har fler underbara kompisar med dom ska jag nt prata om nu...) Det kommer att bli kul då för det är ju imon jag sover hos henne....och på fredagen så är det Crazy Day!!

Jag och Johanna ska vara ganska lika :D 

För er som nt har ngt liknande och nt vet vad det är jag menar men Crazy Day så är det att man ska vara crazy en hel dag, hela skolan är med på det!

Man måste nt göra detta som jag ska säga nu men det gör vi på min skola: Man tävlar i t ex Den med mest toffsar i håret, Den som är mest färgglad och såå....men som jag sa så behöver man nt göra det....:)

Ojj Det blev ett långt inlägg men aja Det är jag väl skyldig er ;)


Love Yaaaaah // Nelia<3

Av Cornelia - 20 maj 2012 14:43

Hejsan<3

Nu ska jag visa vad jag gjorde när jag lekte på pizap...nyss ;)

  

Hihi visst är jag snygg 8)

Här kommer en annan bild ;)

  

Haha ;D Det är jag och Apphi ♥♥ 

 

LOVE YAHH // Cornelia ;*

Av Cornelia - 20 maj 2012 13:59

TJabbadoliat<3

Haha x'D

Jag sitter i soffan brevid Apphi och "pratar med datorn" ;D

Det är kul kolla här ;)  

Haha Det är kul at vara lite elak mot den ^.^

Senare ska jag på BIO!! Det blir az kul ;) Vi ska fira Apphi för att hon har fyllt år :)

Grattis i efterskott Apphi ;*

LOve yah // Cornelia <33 ;3

Av Cornelia - 14 maj 2012 20:35

Hehe Här kommer ett ganska snyggt kort på mig (om jag får säga det själv)

Hihi så såg jag ut innan idag<3

Älskar er!<33 // Cornelia<33 


Av Cornelia - 14 maj 2012 19:52

Hej Hej<33

Idag har det varit en väldigt vanlig dag. Fats jag vaknade på fel sida och var bara arg på tecket och allt annat xD Men sen släppte det och jaa...Jag blev typ normal... :)

Jag har varit med lite kompisar och vi har typ bara varit inne för hemma hos mig har det regnat hela dagen...

Det har varit en rolig dag men just nu ska jag bara typ kolla på tv lite såå jag kanske nt bloggae så mkt nu....

Men vi ses ngn annan dag elr senare idag // Cornelia<33 

Av Cornelia - 9 maj 2012 19:45

Tjaaaa!

Jippie! Imorgon är det klassresaaaa! Längtaaar!<3 Vi ska till boda borg.... :D

Kuuuuul! Harpackat och nu är jag redo att åka! :D

Ja.....Här kommer en låt....

Den är bra!

 

Love yah<3 // Cornelia♥

Av Cornelia - 9 maj 2012 19:34

Tja Tja!<3

Just nu sitter jag i köket medans min mamma lagar mat!<3 ;D

Hemma gjorde pannbiffar, mammas "berömda"(för mig är den berömd!) brunsås och potatismos!<3

Gottigt!<3 hihi

Jag har ju varit i Malmö så jag har nt kunnat blogga så mkt! :(  Men nu sätter bloggandet fart ;)

En bild :

  

Hihi! Jaaaaag<33

Jag kanske lägger upp lite bilder i malmö sen men nt nu iaf<3

 

Love Yaaah♥♥ // Cornelia♥♥♥♥

Presentation


Hejj! Jag är Cornelia men kallas ofta för Curre elr Bobbo.
Jag är 11 snart 12 år. Detta är min blogg! Hoppas att ni gillar den // Curre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards