curres

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

Djurparken? Yeah!

Av Cornelia - 4 juni 2012 20:06

Hallojsan<33

Idag har jag varit med en utav mina bästa vänner Aphinya ;3

Vi har sjungit lite på Wii<3 Det var roligare än jag trodde att det skulle bli...:)

Vi hoppade lite stutsmatta också....med hennes lillasyster och hennes kompis :)

Dom är typ 5 år så det var ovanligt men roligt ändå ;)

 

Imon är det dags för min skolas "tradition" att åka till Djurparken!!<3

Hela skolan följer med!

Roligt<33 Vi ska ha med oss fika och gissa vad jag ska ha med mig......... Jag tänkte ha muffins och fanta exotic som fika och sa det till mamma för hon skulle ändå åka till stan.......men sen glömde hon Fantan...så jag får ta saft... men mamma hittade häller nt ngn muffins...hon hittade ngt som hetet muckis elr ngt sånt som är som en choklad muffins fast är kladdigare innuti och har små mini marsmellows (stavfel?) i mitten!

Det värkar vara jätte gott ;*

 

Love yahh // Cornelia :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 4 juli 2012 21:58

Heej<33 Jaa....sorry för att jag nt har bloggat på länge men jag har nt hunnit..... Har så mkt grejer att göra nu på sommaren... :) Meen tänkte bara säga att jag värkligen ska försöka blogga mera..... ;3   // Curre ;3 ...

Av Cornelia - 23 juni 2012 13:18

Hallojsan!<3 Igår var det ju Midsommarafton!! Det var super roligt...Jag var med några som vi alltid firar midsommar med :) Men det var nt lika roligt att vakna upp idag och tänka ett "Jah...Nu får jag vänta ett helt år till" Hehe men idag ska...

Av Cornelia - 17 juni 2012 22:22


Efter lite krångel med stoleken och sånt så är den äntligen klar! :) Hoppas ni gillar den :) La ner tid...,kanske nt såå jätte lång tid men ändå tid, på den ;) Lägger upp den här oxå ;3    :)   Löve yuuu // Curre ;P ...

Av Cornelia - 17 juni 2012 21:49

Tja Tja<33 Nu har jag blivigt lite trött på min header så jag tänkte göra en ny nu :) Säger till när den är klar ;3 See yah // Neliaa ...

Av Cornelia - 17 juni 2012 21:36

Hellu sötnowsar ;3 Jag sa ju att jag skule lägga upp lite bilder på resturangen jag var på igår och här kmr dom<3 Jag var på Thai resturang ;3    Nt så fint kort på mig men aja... :P    En tavla på resturangen ;*   Min mat :) Hah...

Presentation


Hejj! Jag är Cornelia men kallas ofta för Curre elr Bobbo.
Jag är 11 snart 12 år. Detta är min blogg! Hoppas att ni gillar den // Curre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards