curres

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Cornelia - 23 juni 2012 13:18

Hallojsan!<3

Igår var det ju Midsommarafton!! Det var super roligt...Jag var med några som vi alltid firar midsommar med :)

Men det var nt lika roligt att vakna upp idag och tänka ett "Jah...Nu får jag vänta ett helt år till" Hehe men idag ska några som nt bor här där jag bor....dom bor typ 30 mil bort....Vi ska iaf äta på en fin resturang :)

Innan det så ska vi spela minigolf! ;D Det blir kul men....Jag är en sån dålig förlorare så att jag blir skit arg om jag förlorar x( Hatar att förlora! Btw så spelade vi kubb igår (stavfel på kubb?) och då så hade mitt lag (Tjejlaget) Vi hade mest sånna "kubbar" på våran sida om kungen....och då så regnade det jätte mkt...(det hade det gjort hela tiden) och så kom massa knott så alla i mitt lag gav upp förutom jag och min mamma..så vi spelade själva mot 2 andra killar i det andra laget...och då hade vi ju mest kubbar då...och tillslut så gav min mamma oxå upp och då ville ju nt jag heller vara med....så dom i det andra laget sa att om jag ger upp så skulle jag kasta ner kungen....(man förlorar om man gör det) Och eftersom att ingen var kvar i mitt lag mer än jag så kunde dom ju ändå nt fortsätta spela efter jag hade gjort det...tänkte jag. Så jag kastade ner kungen och då sa dom att DOM vann..Då blev jag sur... :( Det tkr nt jag var rättvist..... Vi hade ju mest kubbar.....Och vi ville nt vara med mer...Då vann väl vi elr? Är det bara jag som tkr så??

KOMMENTERA! :D


Aja det var väl det jag hade och berätta idag då Puss // Nelia<33

Presentation


Hejj! Jag är Cornelia men kallas ofta för Curre elr Bobbo.
Jag är 11 snart 12 år. Detta är min blogg! Hoppas att ni gillar den // Curre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards