curres

Alla inlägg under juni 2012

Av Cornelia - 8 juni 2012 21:35

Hellu<3

Jaah! Nu är det äntligen SOMMARLOV! För mig iaf ;)

ÅÅÅÅÅÅh jag är såå himla glaad!<3

Nu sitter jag iaf och pratar med datorn och jaa den är ju lite knäpp såå kolla bara på vad vi sa..-.-*

  

JAg menar vem fattar nt att den är sig själv xD

Haha!

 

Det var ju kul! -.-*


Älskar er // Nelia<33

Av Cornelia - 6 juni 2012 20:52

Tja Tja!!!!

Jag är såå j*vla glaaaad! Imon är det skolavslutning för mig! Jag ska ju oxå sjunga SOLO!!!!! :O

Kommer vara så J*VLA nervös!! Önska mig lycka till!<3

NU har jag pracis duschat och ska äta kvällsmat ;)

Korv med bröd ;) GÖTT!

  

Det ska stå OMG i orange men jag råkade ta bort det xD

 

Love yah // Neliaaaaa<33

Av Cornelia - 4 juni 2012 20:06

Hallojsan<33

Idag har jag varit med en utav mina bästa vänner Aphinya ;3

Vi har sjungit lite på Wii<3 Det var roligare än jag trodde att det skulle bli...:)

Vi hoppade lite stutsmatta också....med hennes lillasyster och hennes kompis :)

Dom är typ 5 år så det var ovanligt men roligt ändå ;)

 

Imon är det dags för min skolas "tradition" att åka till Djurparken!!<3

Hela skolan följer med!

Roligt<33 Vi ska ha med oss fika och gissa vad jag ska ha med mig......... Jag tänkte ha muffins och fanta exotic som fika och sa det till mamma för hon skulle ändå åka till stan.......men sen glömde hon Fantan...så jag får ta saft... men mamma hittade häller nt ngn muffins...hon hittade ngt som hetet muckis elr ngt sånt som är som en choklad muffins fast är kladdigare innuti och har små mini marsmellows (stavfel?) i mitten!

Det värkar vara jätte gott ;*

 

Love yahh // Cornelia :)

Av Cornelia - 3 juni 2012 14:52

Hejj<3

Idag är det en vanlig tråkig dag :(

Har väldigt tråkigt och har haft det hela dan........

Tur att datorer och musik finns!<3

Luv it<3

Skönt att bara sitta och lyssna på musik ändå......men tråkigt :(

Har typ bara kollat på tv idah...och så sitter jag ju vid datan såklart ;)

 

// Nelia<3

Av Cornelia - 1 juni 2012 19:41

Helluuuuuuu!

Idag var det ju Crazy day och det var kul....förutom att en utav mina kompisar blev sjuk och fick åka hem :( 

Iaf så vann jag inget pris...denna gången heller.... :(

Men grattis till er som gjorde det :) Apphi vann för mest fantasifulla utklädningen :)

Jaoo Jag ska lägga upp ett kort på hur jag såg ut :)

Haha lite fult kort men man ser ändå att jag har blå ögonskugga (väldigt mkt!!) och guldiga lösögonfransar! :) Jag har en slipps på mig också så att ni vet....men det var i morse... Nu har jag duschat och massa grejer<3

NU ska jag äta lite och sen kolla på Let's dance! Då blir det Chips ocg Ostbåååååågar! Gottigt! xD


Love Yaaah // Neliaaaa<33 ;)

Presentation


Hejj! Jag är Cornelia men kallas ofta för Curre elr Bobbo.
Jag är 11 snart 12 år. Detta är min blogg! Hoppas att ni gillar den // Curre

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards